06/08/14

Ultimamente // Pouca vergonza



Iso é o que teño eu... Pouca vergonza! Se non, non se explica que me tire 2 meses sen actualizar isto... Crédeme que non teño intención ningunha de esquecer o meu blog, é máis, sigo traballando pouco a pouco nun novo e rotundo retuneo, pero ás veces o tempo escapa entre os dedos. Mentres escape facendo cousas, non penso sentirme culpable.

Esas cousas que fixen inclúen rematar de escribir a segunda parte das Crónicas (que, por certo, levará por título Feitizo de Sangue) e, agora, revisala. Ademais, estouno a facer nun novo espaciño que axeitei para fuxir das distraccións do fogar. Está funcionando moi ben e teño a neurona creadora renovada!



Outra cousa que fixen foi a ilustración da Dot nº. 55... e nin vola colguei! Tampouco é que quedase especialmente orgullosa dela. Iso si, a nova, a da Dot nº. 56 (que xa está aquí tamén dispoñible), gústame moito máis:



Pois iso. Que cousas aínda se van facendo. Traballar, escribir, revisar, debuxar, trebellar na web e descansar... E planificar as vacacións, que en menos dun mesiño xa están aí. Mentres tanto, espero ir aparecendo por aquí. E saudarvos coas miñas caralladas.

Ah! E no meu cumple, este ano, fun aos karts!
Brrrrrrrrum!

:*

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Dime que pensas...

ETIQUETAS